life is like riding a bicycle.you won't fall off unless you stop pedalling.

Saturday, July 10, 2010

fb dan bf (facebook dan bestfriend)

dek kerna ikut-ikut orang, saya pun 'sign up' facebook.
boleh kata semua warga sambestari ada facebook.
cikgu-cikgu, kawan-kawan.. (tak tau la kot2 pak cik daud kantin pon ada facebook jugak.. heh~)

dulu heboh kononnya facebook ni menyumbang kepada israel..
tapi dah diterangkan dalam SOLUSI, hukumnya harus, sebab tak ada maklumat daripada sumber yang jelas kata dengan berfacebook, kita menyumbang kepada israel.

tapi, apa yang saya rasa, banyak benda tak penting berbanding benda yang perlu, ditaip di facebook.[bagi saya la, mungkin tidak bagi orang lain]
benda remeh temeh, begitulah..
perkara-perkara yang biasa-biasa..
peristiwa di sekolah..
dan lain-lain..

mungkin, saya masih tak memerlukannya sekarang.
mungkin, apabila sudah habis sekolah nanti, saya akan benar-benar memerlukannya.
untuk masih saling berhubung.
atau kata orang, 'keep in touch'.
bila seorang ke benua sana, seorang ke benua sinun.
seorang ke ceruk sini, seorang ke ceruk situ.
hendak juga tau perkembangan masing-masing bila dah berjauhan.
untuk terus saling bertukar pengalaman.

tapi, sekarang ni, selagi ada di depan mata, saya perlu hargai rakan dan sahabat yang ada.
jangan nanti bila dah tiada di samping kita, baru nak terasa kehilangan.

kepada semua teman, terima kasih kerana sabar melayan karenah saya.
maaf yang teramat kalau pernah mengguris, sama ada saya sedar mahupun tidak.
=)



ukhuwahfillahabadanabadaa.

No comments:

Post a Comment

wanna say sumthin?