life is like riding a bicycle.you won't fall off unless you stop pedalling.

Saturday, November 06, 2010

I Lay My Love On You~





Sejak dua menjak ni, asyik dengar lagu tu.
Sebab teacher buat lagu tu as her ringtone.
Sebab selalu jumpa teacher.
Sebab handphone teacher mesti berbunyi tiap kali jumpa teacher.
Hee~

Lagu tu bolah buat saya bahagia.
Tapi sebab melodi.
Lirik tu jatuh tempat nombor dua dalam kes ni.

Cerita lagu tu tak ada kena mengena dengan sesiapa, sama ada yang hidup ataupun yang telah tiada.
Tak berniat nak tujukan lagu ni untuk sesiapa pun.
Belum masanya lagi.
Betul.

Cuma berkongsi; kerana alasan yang pertama tadi.
Melodinya buat sesiapa yang mendengar jadi bahagia. =)

2 comments:

  1. teacher iqma kah?

    kirim salam dengan teacher ya.

    ha. berubah?
    maka andalah yang juga kami harapkan untuk 'memulihkan keadaan'.

    doa abang kakak jauh dekat untuk sekolah tercinta kita.

    tidak pandai pula saya memesan. cuma, saya kira (dan sungguh mahu ajarkan ni buat diri sendiri), tiap kali down, cuba buka quran dan tafsirnya.

    niatkan sebelum membaca,
    'Ya Allah, kau telah tahu, namun hambaMu ingin mengadu. Aku lemah, mohon ya Allah, agar Kau menguatkan hatiku'

    buka mana-mana lembaran, baca dengan tafsirnya sekali. Anggaplah itu 'mesej peribadi' Allah untuk kita.

    Entah, saya pun tak tahu, tapi dengan begini, saya selalu menemukan jawapan.

    selamat untuk kita semua.

    ReplyDelete
  2. em, bukan tc iqma.
    it's tc norkiah,, =)

    akh, terima kasih atas pesannya.
    al-quran penawar terhebat kan?

    kami kami akan buat yg terbaik tahun depan..
    keadaan akan pulih kembali!
    insyaAllah.
    saya punya teman teman hebat yg sama matlamat~
    SAMBEST kembali gemilang,,insyaAllah.

    ReplyDelete

wanna say sumthin?